idemama partnerim

♥Yeşille kombin edilmiş pembe ve mavi yaşam alanları♥






Dekorasyon en keyif aldığım alanlardan biri, Eğer  şu anki işimi yapmasaydım dekorasyonla ilgili herhangi bir alanda çalışmayı çok isterdim ve inanıyorum ki başarılı da olurdum. Malesef bunun için artık çok geç bu yüzden dekorasyon hayatımda ki yerini  bir uğraş bir hobi olarak  sürdürmeye devam edecek. Tabiki bunun da güzel tarafları yok değil bu şekilde edindiğim tüm bilgileri ve Yanısıra tüm detayları hayatımın görsellik içeren kısımlarında severek tatbik ediyorum,neyse ağlamayı bırakıp :) yukarıda sizlerle de paylaştığım iki görselle ilgili olarak fikrinizi almak istiyorum.

Benim fikrim her ne kadar pembeden yana olsa da Size göre yeşil hangi renkle daha uyumlu duruyor?



PEMBE Mİ?        MAVİ Mİ?






NOT;Her zaman söylediğim gibi görselleri orjinal boyutuyla incelemek için küçük resimlere tıklamanız yeterli.

3 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İkisini de seçme hakkım var mı canım :)

kalzeno dedi ki...

Bu soruyu Cevap Olarak Kabul ediyorum :)

Şevval dedi ki...

Pembee ♥

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...