idemama partnerim

Kate Moss ve Hippi Tarzı Mavi Elbie Modeli





Kate moss ve jamie Hinc el ele tutuşmuş bir bedende can gibi düğünden bir gün önce kiliseye mi gidiyorlarmış ne orasını tam anlayamadım  malum siteler yabancı  ve google'nda çevirisi yarım yamalak olunca ancak bu kadar anlayabiliyoruz olaydan tam haberdar arkadaş varsa benide bilgilendirebilir. 
Neyse gelelim asıl mevzumuza aslında ben Kate Moss'n elbisesiyle ilgili bir yazı hazırlamayı ve bu elbise modelini sizlerle paylaşmayı düşünüyordum ki zaten de paylaştım lakin Jamie denen arkadaş hiç bir karede Kate' i yanlız bırakmadıgı  için yazımıza onuda dahil etmek zorunda kaldım . 
Bu arada neredeyse asıl konuyu pas geçiyordum  Elbise super ayakkabılarda oyle bu elbiseden bi tanede bana lazım,
Başka isteyen ? :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...